یک شنبه 15 مرداد 1391برچسب:دانلود جی تی ای در تهران, :: 15:17 ::  نويسنده : mohammad

  بازی Grand Theft Auto که به اختصار آن را GTA نیز می نامند یکی از پرطرفدار ترین بازی هایی است که کاربران کامپیوتر و کنسول هایی نظیر Play Station و Xbox خاطرات زیادی از آن را به خاطر دارند . در این بازی شما در نقش یک مجرم هستید که می بایست به انجام ماموریت هایی که توسط افراد مختلف به عهده ی شما گذاشته می شود بروید تا در ازای انجام آن دستمزدی دریافت نمایید . از ویژگی های منحصر به فرد این بازی به نوعی ادغام آن از دو گونه بازی های جنگی و ماشین سواری می باشد که از آن نمونه ای بی بدیل ساخته است . به تازگی نسخه Liberty City این بازی منتشر یافته دارای که حجمی بالا و نیازمند کارت گرافیکی قوی می باشد . 

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


یک شنبه 15 مرداد 1391برچسب:مکس پین2,مکس پین, :: 15:12 ::  نويسنده : mohammad

  

بازی جدید و فوق العاده زیبا و مهیج Max Payne 2: The Fall of Max Payne که توسط کمپانی مشهور و قدرتمند Rockstar برای PC منتشر شد ، این بازی یکی از زیباترین بازی های سبک اکشن شوتر می باشد و از زمان انتشار نسخه اول آن تاکنون مکس پین همیشه به عنوان یک بازی پرفدار و مهیج شناخته شده است که دلیل آن را می توان سناریو فوق العاده زیبا و گرافیک تحسین برانگیز آن دانست که از نقاط قوت بازی محسوب می شود ، داستان بازی از آنجایی آغاز خواهد شد که مکس در یک بیمارستان کثیف به هوش می آید ، او همه چیز خود را از دست داده و اینکه چگونه به تخت بیمارستان راه یافته را هم نمی داند چون به دلیل مصرف مواد مخدر همه ی اتفاق هایی که قبل از حادثه برایش افتاده را فراموش کرده ، او با فرار از بیمارستان به دنبال سوال های بی جوابش می گردد که در یک اتفاق غیر منتظره مونا ساکس را که فکر می کرد مرده است را ملاقات می کند ، مونا ساکس خود مظنون در قتل و یک فراری است و.....
داستان بازی بسیار جذاب است که گیمر را مشتاق به ادامه بازی می کند ، در مورد گرافیک هم همانطور که گفته شد بسیار عالی و بی نقص است ، از دیگر ویژگی های این بازی می توان به تخریب پذیری بالای اشیاء در بازی ، صداگذاری استثنایی و لوکیشن های جذاب اشاره کرد که هرکدام نقش بسزایی در موفق شدن این بازی داشت نسخه بعدی مکس پین (Max Payne 3) آن طور که اعلام شده در امسال منتشر می شود که میلیون ها نفر در انتظار انتشار نسخه سوم این بازی هستند.

دانلود و عکس در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


شنبه 14 مرداد 1391برچسب:دانلود مافیا2 باحجم کم, :: 23:5 ::  نويسنده : mohammad

 

 عکس   دانلود بازی Mafia II نسخه کم حجم بلک باکس

۲ سال پیش Take-Two در نمایشگاه GamesCom آلمان بازی مافیای ۲ Mafia II را به معرض نمایش بازدیدکنندگان و متخصصین گذاشت.سبک این بازی اکشن بوده و اکثر گیمر‌ها لذت و جدال در این بازی را تجربه کرده اند.مسولان این شرکت به خوبی بر روی این بازی کارکرده اند.واز موتور بازی  usion EngineIII  استفاده می‌کند. این بازی نسبت به نسخه ی گذشته ی خود پیشرفت‌های قابل توجهی داشته است به عنوان مثال می‌توان به نور پردازی این بازی یا به سایه کاری اشاره کرد.یا صحنه‌های انفجار یا شکستن شیشه ی ماشین توسط اسلحه . شما در این بازی می‌توانید آزادانه به تمام شهر بروید و به مردم وکسانی که کمک نیاز دارند یاری نماید برای مثال : زمانی از بازی شما برای دیدن دوستان می‌روید که در راه اتفاق جزء افتاده است و دو ماشین باهم تصادف کرده اند و رانندگان ماشین که یک مرد ویک زن هستند که در کنار جاده با یک یگر دعوا می‌کنند شما در این جا می‌توانید از زن بی دفاع در برابر مرد عصبانی دفاع کنید و هم نحوی مبارزهی تن به تن را فراگیرید. یا این که به راه خود ادامه دهید.و از آنجا دور شوید. تعداد مراحل این بازی نسبت به نسخه ی قبلی زیاد تر شده است. وهمچنین از سلاح‌های پیشرفته تری نیز استفاده شده است.صدا بازیکنان دراین بازی به شیوه ای درست شده که به گیمر هیجان بیشتر می‌دهد.و او را ادامه ی بازی دعوت می‌کند.لازم به ذکر است که داستان بازی مانند نسخه ی قبلی است و از گرافیک خیره کننده ای نیز برخوردار است. شما می‌توانیدنسخه کم حجم بلک باکس این بازی را دانلود کنید

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


شنبه 14 مرداد 1391برچسب:دانلود نید فر اسپید ورلد, :: 22:58 ::  نويسنده : mohammad

  http://img.vatandownload.com/software/zz/mordad%2089/10.5.89/zzzz/need4speed.jpg 

 

نتظار هواداران برای انتشار نسخه 15 از پرطرفدارترین و پرفروش ترین بازی اتومبیل رانی کامپیوتری که از سال 1994 تا به امسال همه ساله با انتشار یک نسخه جدید از این بازی زیبای خود عنوان پرفروش ترین بازی اتومبیل رانی دنیای بازی های رایانه ای را تثبیت می کند و بی رقیب در صدر سری بازی های بی همتای اتومبیل رانی دنیا قرار می گیرد !

اوج شهرت سری بازی های Need For Speed را می توان از آنجا دریافت که هر علاقمندی با شنیدن بازی اتومبیل رانی ناخواسته نام Need for Speed را بر زبان می آورد که به جز جدایی ناپذیری از دنیای بازی های رایانه ای مبدل گشته است !

Need for Speed World به عنوان زیباترین بازی از سری بازی های Need for Speed با گرافیکی فوق العاده و محیط بازی فوق طبیعی و اتومبیل های مطرح روز دنیا همچون آخرین مدل های BMWلذت واقعی یک بازیرانندگی تمام عیار را به علاقمندان منتقل می کند و منتقدان معتقدند یک بار دیگر پس از انقلابی که بازی shift در سری بازی های Need for Speed داشت، این بارWorld بتواند همگان را خیره زیبایی های خود کند .


System Requirements:


Operating System: Windows XP / Vista / 7;
Processor: Intel Pentium 4 2.4 Ghz;
Memory: 1 GB of RAM
Hard disk: 10 GB
Video Card: Graphics card co 256 MB memory, (NVIDIA GeForce 6600GT / ATI Radeon X1600 ) is compatible with DirectX ® 9.0c, with the latest drivers DirectX; Sound Card: Sound device compatible 

دانلود و عکس در ادمه مطلب 

 



ادامه مطلب ...


شنبه 14 مرداد 1391برچسب:دانلود call of duty, :: 21:52 ::  نويسنده : mohammad

 

به جرات سری بازی های Call of Duty یا ندای وظیفه کمپانی Activision و Infinity Wardرا می توان به عنوان یکی از زیباترین بازی های اکشن تاریخ بازی های رایانه ای نام برد . پس از دو سال انتظار علاقمندان بازی های رایانه ای به خصوص نام پر اعتبار Call of Duty که جوایز فراوانی را در سالهای اخیر از آن خود کرده است، سرانجام تاریخ انتشار رسمی بازی Call of Duty 4 : Modern Warfare این بار برای کنسول PC فرا رسید ! Call of Duty 4 پیشتر در جشنواره های مختلف این بازی توانسته با پیش نمایش خود منتقدان بازی های رایانه ای را متحیر سازد و عناوین بزرگی همچون "گرافیکی ترین بازی سال 2007"، "زیباترین بازی اکشن اول شخص سال 2007" و "برترین بازی سال عرضه شده برای دانلود بازی Call of Duty 4 Modern Warfare 2007 با لینک مستقیمکنسول ها" را از آن خود کند ! محیط بسیار زیبا، تاثیر گذار و فوق گرافیکی و سینمایی بازی با جلوه های ویژه فراوان بازی از ویژگی هاییست که در نگاه اول به این بازی رایانه ای به چشم می خورد . در این نسخه بازی داستان جنگ های مدرن را به جای جگ جهانی دومدنبال می کند که نکته قابل تدامل آن است . گرافیک فوق العاده بازی، صدای بسیار زیبا که تمامی اصوات طبیعی و صدای اشیا را در خود دارد،  فیلم نامه بسیار قوی و عمیق بازی و ساخت Next-Generation عالی آن همگی نسخه چهارم بازی Call of Duty Modern Warfare را به یک بازی منحصر به فرد اکشن رایانه تبدیل کرده که تمامی علاقمندان برای بازی آن لحظه شماری می کنند ! Call of Duty 4: Modern Warfare این بار توانست زیباتر از همیشه ظاهر شود و حتی نمره فوق عالی و مدال طلای منتقدان وبسایت مطرح GameSpot را نیز از آن خود کند !
داستان بازی در رابطه با یک روسی وطن پرست به نام Imran Zakhaev است که قصد بازگرداندن روزهای پرشکوه شوروی را به آن کشور دارد و از طرفی می داند که امریکا هرگز این اجازه را نخواهد داد ....
 از دیگر نکات جالب توجه و منحصر به فرد بازی وجود Flashback به 15 سال قبل و انجام ماموریت هایی در آن زمان است که زیبایی بازی را دو چندان می کند !
لازم به ذکر است که حتی "ولادیمیر پوتین" چهره مطرح سیاسی دنیا و رئیس جمهور روسیه نیز در مورد این بازی منحصر به فرد مصاحباتی انجام داده و بر زیبایی و منحصر به فردی آن صحه گذاشته است ! برای مشاهده فیلم گزارش کامل این مصاحبه به این صفحه مراجعه کنید یا از این آدرس آنرا دانلود نمایید !
بازی بسیار زیبای چند نفره نیز دیگر نکته قابل اشاره در مورد این بازی استثناییست . بی شک تمامی علاقمندان به نام Cal of Duty و بازی های اکشن از بازی عالی لذت خواهند برد .
سازنده : كمپاني Infinity Ward
ناشر : كمپاني Activision
تاريخ انتشار :  November 6, 2007
وب سايت اختصاصي : Call of Duty 4 Modern Warfare
رده بندي ژانر : اکشن، اول شخص شلیک کننده مدرن و تاکتیکی
ميزان دشوار بودن : متوسط .
زمان مورد نياز براي آشنايي كامل با محيط بازي : حدود نیم ساعت.
درجه بندي ESRB در مورد محتواي بازي : Mature - مناسب برای تمامی افراد و گروههای سنی 17 سال و بالاتر .

 دانلود بازی Call of Duty 4 Modern Warfare 2007 با لینک مستقیم

ویژگی های منحصر به فرد بازی Call of Duty 4: Modern Warfare:
بیش از 70 اسلحه قدرتمند، پیشرفته، متنوع و حقیقی که بسیاری از آنها به تجهیزات جانبی همچون دید در شب مجهز می باشد !
مبارزه تیمی عالی که شخصیت ها به خوبی یکدیگر را در میدان های نبرد سخت پشتیبانی می کنند !
محیط ها و مراحل زیبای طبیعی با گرافیکی عالی برای بازی در آن ها .
گرافیک و صدای بسیار عالی و در حد سینمایی با جلوه های ویژه منحصر به فرد و بسیار واقع گرایانه که بازیکن را متحیر می ساد  .
سیستم جدید و بسیار عالی Multiplayer Mode یا حالت بازی چند نفره که پیشرفت محسوسی در قیاس با نسخه های پیشین داشته است .
هوش مصنوعی پیشرفته بازی که بازی را بسیار طبیعی و میدان واقعی و مبارزات را برای شخص تدایی می کند .
و ...
نقاط ضعف و قدرت بازی Call of Duty 4: Modern Warfare از دیدگاه منتقدان:
نقاط قدرت : اکشن باور نکردنی و بسیار زیاد در صحنه های مختلف بازی ، بازی عالی در حالت چند نفره و مراحل مختلف و نو که مانند بازی های مشابه نمی باشد  .
نقاط ضعف : جذاب نبودن آنچنانی نیمه اول بازی، هدف گیری غیر اتوماتیک سلاح ها که می بایست دقت بیشتری صرف هدفگیری در شلیک کرد .
سيستم مورد نياز براي اجراي بازي Call of Duty 4: Modern Warfare :
حداقل سیستم مورد نیاز :
Intel(R) Pentium(R) 4 2.4 GHz or AMD(R) Athlon(TM) 64 2800+ processor or any 1.8Ghz Dual Core Processor or better supported
512MB RAM (768MB for Vista)
NVIDIA(R) Geforce(TM) 6600 or better or ATI(R) Radeon(R) 9800Pro or better
سیستم توصیه شده :
2.4 GHz dual core or better is recommended
1024MB RAM (2048MB for Vista)
3.0 Shader Support recommended. Nvidia Geforce 7800 or better or ATI Radeon X1800 or better
دانلود در ادامه مطلب

 

 

 

 

 



ادامه مطلب ...


  بازی بسیار زیبا و پرطرفدار GTA IV برای کامپیوتر این بار با حجم فقط 13 مگابایت، این بازی فشرده شده است و پس از اینکه آن را از حالت فشرده خارج کردید به 6 گیگابایت تبدیل میشود. پیشنهاد میکنم حتمأ دانلود کنید.



نکته مهم : هنگام استخراج فایل زیپ توجه داشته باشید که درایو شما ۶ گیگ فضای خالی داشته باشد ، بعد از استخراج فایل iso را در نرم افزار درایو مجازی daemon tools قرار دهید و اجرا کنید.
دانلود در ادامه مطلب با عکس


ادامه مطلب ...


  

 

پس از سال ها انتظار بازی مکس پین 3 از سری بازی های مکس پین وارد بازاز شد. حتما تمامی شما با بازی مکس پین آشنایی دارد و بازی کرده اید. بازی مکس پین 3 ادامه روی بازی مکس پین 2 می باشد و پس از هشت سال کارگاه بازنشته ی پلیس نیوروک مکس پین را باشخصی به نام رائول آشنا می سازد. رائول نیز یک کار جدید به مکس پین میشنهاد می دهد. مکس پین نیز با قبول این کار از شهر خود یعنی نیوروک به سائوپائولوی برزیل مسافرت می کنند. کار مکس پین در سائوپائولو محافظت از یک خانواده ی بسیار پول دار است. که دشمنان بسیاری دارد. بعد از مدتی فابیانا همسر رئیس جدید مکس پین روبوده می شود. و برای آزادی آن حدود 3ملیون دلار تقاضا می کند. مکس پین نیز با پول ها سر قرار حاضر می شود اما یک تبهکار دیگر پول ها را از مکس پین می دزد و تمام قرار ها بهم می خورد در ادامه مکس پین برای آزادی فابیانا مشکلات زیادی را متحمل می شود و در نهایت موفق به آزادی وی می شود.

در بازی مکس پین 1 از گرافیک خوبی استفاده نشده بود در بازی مکس پین دو هم همچنین از گرافیک جندان جالبی استفاده نشده بود اما در این بازی گرافیک بسیار جالب استفاده شده است که  به ندرت در بازی های دیگر می شود پیدا کرد. از جالبیت های دیگر این بازی می توان به آهسته نمودن زمان اشاره کرد این قابلیت به مکس پین اجازه می دهد تا تیراندازی دقیتری داشته باشدو بهتر نشاگیری کند.همچنین می توان به قابلیت جدیدی اشاره نمود که پس از گشتن گروهی هنگامی که آخرین تیر را بر آخرین نفر شلیک می کند.دوربین به طور کامل حرفه ای مسیر گلوله را طی می کند وچگونگی کشته شدن فرد را به صورت  واضح به رخ می کشد. از دیگر امکانات این بازی می توان به وجود انیمشین های کاملا گرافیکی اشاره نمود که در نوبه ی خود منحصر به فرد می باشد و محیطی بسیار جالب را برای گیمر محیا می سازد. این بازی را می توان جز بهترین بازی های سال 2012 دانست زیرا هم داستان بازی بسیار زیبا و جالبی دارد هم از گرافیکی خوبی برخوردار است

OS: Windows XP SP3 / Windows Vista SP2 / Windows 7 SP1
Cpu: Intel Dual Core 3GHz or AMD equivalent
Ram: 2 GB
Video Card: NVIDIA GeForce 450 512MB RAM or AMD Radeon HD 4870 512MB RAM
DirectX: DirectX ۹٫۰
Hard Drive: 35 Gb free

دانلود در ادامه مطلب

 



ادامه مطلب ...


صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

بهترین وبلاگ دانلود
درباره وبلاگ

welcome
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان Game و آدرس 4games4.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 15
بازدید ماه : 15
بازدید کل : 34874
تعداد مطالب : 21
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1